Haberler

Haberler

SATRANÇ KURSUMUZ BAŞLAMIŞTIR.

  Bu etkileyici oyunun zihin gelişimine yaptığı 5 katkıyı aşağıda bulabilirsiniz. Çok Boyutlu Düşünme Yeteneğini Geliştirir. ... Konsantrasyonu Güçlendirir. ... 3. Sorun Çözmeyi Öğretir. ... Düşünce Hızını Artırır. ... Motivasyonu Yükseltir.

Devamı

SATRANÇ KURSUMUZ BAŞLAMIŞTIR.

Okulumuzda satranç Kursumuz başlamıştır. Hergun yeni bir proje ile öğrencilerimizin eğitim ve öğretim ortamını zenginleştiriyoruz. Kurs öğretmenimize teşekkür ederiz.

Devamı

SPOR KULÜBÜMÜZDE GÖREV DEĞİŞİKLİĞİ

BEYKOZ SPOR TOTO TEŞKİLATI ORTAOKULU VE TÜRKİYE FUTBOL FEDERASYONU İLKOKULU SPOR KULÜBÜ KURUCU BAŞKANI VE 1'NOLU ÜYESİ OLAN OKUL MÜDÜR YARDIMCIMIZ TALİP ALYÜZ, KULÜBÜMÜZÜN 1. OLAĞAN GENEL KURULU NETİCESİNDEBAŞKANLIK GÖREVİNİ;TFF İLKOKULU MÜDÜRÜ SAYIN RAMAZAN BALCI’YA DEVRETMİŞTİR.

Devamı

OKUL MÜDÜRÜMÜZÜN RAMAZAN BAYRAMI MESAJI

Bayram demek, birlik  Bayram demek, kucaklaşmak demek.  Bayram demek, kardeşlik demek.  Bayram demek yaşanılan her dünyevi sıkıntılı süreci bir kenara itip, çevremizdeki herkesle helalleşmek demek.  Bayram demek, ülkece şu an ihtiyacımız olan her şey demek. Her günümüzün bayram tadında geçmesi dileğiyle Ramazan Bayramımız kutlu olsun nice güzel bayramlara.                                  RAMAZAN BALCI                                       Okul Müdürü 

Devamı

KİŞİSEL VERİLERİ KORUMA GÜNÜNÜ SUNUMU.

28 Ocak 1981 Avrupa Konseyi 108. veri korumasına ilişkin sözleşmenin imzalanmaya başladığı tarihtir. İmza ile ilgili devletler, otomatik veri işlemede haklara ve temel özgürlüklere – özellikle kişisel alanda – saygıyı sağlamayı onaylamışlardır.

Devamı

Kişisel Verileri Koruma Günü Panomuz

28 Ocak 1981 Avrupa Konseyi 108. veri korumasına ilişkin sözleşmenin imzalanmaya başladığı tarihtir. İmza ile ilgili devletler, otomatik veri işlemede haklara ve temel özgürlüklere – özellikle kişisel alanda – saygıyı sağlamayı onaylamışlardır.

Devamı

HER KİTAP BİR DÜNYA

OKUL PANOMUZU KÜTÜPHANELER HAFTASI İÇİN HAZIRLADIK.

Devamı

ÖĞRENCİLERİMİZ BAHÇEDE KİTAP OKUMA ETKİNLİĞİ YAPTI

OKUMA ETKİNLİKLERİMİZ DEVAM  EDİYOR

Devamı

Kütüphaneler haftasında . haftanın kitbını seçtik

okumanın önemi vurgulandı.

Devamı

Kütüphaneler Haftası

Kitabın yararlarının anlaşılması ve sayılarının çoğalması sonucu kitaplıklar oluştu. Kitaplıkların gelişmesi ile kütüphaneler meydana geldi. Herkesin yararlanması okuması, başvurması için kurulan, içinde kitaplar bulunan binaya kütüphane denir.Millî Eğitim Bakanlığı, Mart ayının son pazartesi günü başlayan haftanın Kütüphane Haftası olarak değerlendirilmesini kararlaştırmıştır. Hafta süresince kütüphanenin önemi anlatılır. Kütüphaneciliğin sorunları kamu oyuna duyurulur. Halk, kütüphanelerin gelişmesi için bilinçlendirilir. Okullarımızda kütüphanenin yararlarından söz edilir. Kütüphanelerde uyulması gerekli kurallar öğretilir.Kütüphaneler eski çağlardan beri insanlığın hizmetindedir. Eldeki bilgilere göre ilk kütüphane, Asurlular zamanında kurulmuştur. Osmanlı imparatorluğu döneminde de kitaba ve kütüphaneye önem verilirdi. O dönemden zamanımıza kadar gelen büyük kütüphaneler vardır.

Devamı

İstiklal Marşının Kabulü 12 Mart 1921

İSTİKLAL MARŞININ KABULÜ 12 MART 1921İstiklal Marşımız, yurdumuzun düşman işgaline uğradığı felaket günlerinde hazırlandı. Saldırgan düşmana karşı Anadolu'da tutuşan heyecanı koruyacak; vatan sevgisiniveinancıCanlıtutacak bir marşın hazırlanması düşüncesi, Genel KurmayBaşkanıİsmet (İnönü) Paşa dan geldi.İsmet İnönü böyle bir marşın Fransız ordusunda mevcut olduğunu ve bizim ordumuz için de faydalı olacağını Milli Eğitim Bakanlığına iletti. Milli Eğitim Bakanlığı da bu düşünceyi benimseyip bir yarışma düzenledi. Beğenilen güfte için 500 lira ödül verilecekti. Yarışma için 734 şiir gönderildi. Bir kurulca bunlar titizlikle incelenip 6 tanesi ayrıldı. Ama hiçbiri beğenilmedi; marş olacak değerde bulunmadı.OzamanBurdur Milletvekili olan Mehmet Akif'in para ödülünden rahatsızlık duyduğu için yarışmaya katılmadığı öğrenildi. Dönemin Milli Eğitim Bakanı Hamdullah Suphi şairin Meclis'teki sıra arkadaşı Balıkesir Milletvekili Hasan Basri Bey'in yardımını istedi.Hasan Basri Bey bundan sonrasını şöyle anlatıyor:Akif Bey'in yanımda olduğu bir zaman,elime birKağıtparçası alarak,onun dikkatini çekecek bir tarzda yazmaya başladım.Ne yazıyorsun?Marş…İstiklal Marşı yazıyorum.Yahu sen ne adamsın? Seçilecek şiire para ödülü verileceğini bilmiyor musun? içinde para olan bir işe nasıl katılıyorsun?Yarışma kaldırıldı? Seçilecek şiire ne para verilecek, ne de her hangi bir ödül. Milli Eğitim Bakanı bana güvence verdi.Ya, o halde yazalım.İşte böylece yazılmaya başlanan ve 48Saattebitirilen İstiklal Marşı, imzasız olarak Milli Eğitim Bakanlığının seçici kuruluna sunuldu. Milli Eğitim Bakanı Hamdullah Suphi, daha önce seçilen 6 şiirle birlikte yeni şiiri Ordu Komutanlarına gönderdi. Onlardan, şiirlerin askerlere okunmasını, beğenilenleri sıralamalarını istedi. Komutanlar, kısa sürede sonucu bildirdiler: Hepsi de Mehmet Akif'in şiirini birinci sıraya almıştı. Bundan sonraki iş, İstiklal Marşı'nın T.B.M.M'ne getirip kabul ettirmekti. Marş, ilkin Meclis'in 1 Mart 1921Günüyaptığı ikinci oturumunda ele alındı.BaşkanMustafa Kemal'in söz vermesi üzerine Hamdullah Suphi kürsüye gelerek, sık sık alkışlarla kesilen şiiri okudu ve son seçimin Meclis'e ait olduğunu söyledi. OGünoylama yapılmadı. Şiirle ilgili konuşmalar ve oylama, Meclis'in 12 Mart 1921 günü öğleden sonraki oturumunda yapıldı. Bazı milletvekilleri, bir komisyon kurularak şiirin yeniden incelenmesini, bazıları da hemen görülüp karara bağlanmasını istediler. Uzunca tartışmalardan sonra, şiirin kabulü için verilen 6 önerge benimsendi ve İstiklal Marşı çoğunlukla kabul edildi.Şiirin bestelenmesi için açılan ikinci yarışmaya 24 besteci katıldı. 1924yılındaAnkara'da toplanan seçici kurul, Ali Rıfat Çağatay'ın bestesini kabul etti. Bu beste 1930 yılına kadar çalındıysa da 1930 da değiştirilerek Cumhurbaşkanlığı orkestrası şefi Osman Zeki Üngör'ün 1922 de hazırladığı bugünkü beste yürürlüğe kondu. Marşın armonilenmesini Edgar Manas, bando düzenlemesini İhsan Servet Künçer yaptı.

Devamı

İSTKA PROJESİ KAPSAMINDA KURSLARIMIZ BAŞLADI.

Projenin genel amacı, kamu ve özel sektörün ihtiyaç duyduğu kritik yazılımların kitle kaynak yoluyla üretilmesi, bu ürünleri ihraç edebilecek hizmet sağlayıcıların oluşması ve ülkemizin yazılımcı havuzunun büyütülmesini sağlamak için Türkiye Açık Kaynak Platformu’nun kurulmasıdır.

Devamı

VELİ AKADEMİLERİMİZ DEVAM EDİYOR.

Eğitim ortamlarımıza güzellikler katan Veli Akademileri, okul-veli arasında iletişimi ve iş birliğini güçlendirmenin yanında çocuklarımızın eğitim ve gelişim süreçleri hakkında velilerimizi bilgilendirmeyi ve bilinçlendirmeyi içeriyor.

Devamı

Okulumuzda Kompost Bilgilendirme Etkinliği.

Kompost Nedir? Bitkisel ve hayvansal atıkların nemli-oksijenli ortamda bozunarak bir tür toprak iyileştirici ürüne dönüşmesi olayına kompostlaşma denir.

Devamı

BİLGİSAYAR LABORATUVARIMIZDA DERSLER BAŞLADI

Programlama ya da diğer adı ile yazılımlama (İngilizce: programming), bilgisayarın donanıma nasıl davranacağını anlatan, bilgisayara yön veren komutlar, kelimeler, aritmetik işlemlerdir. Diğer bir tanımla programlama, bilgisayar programlarının yazılması, test edilmesi ve bakımının yapılması sürecine verilen isimdir.

Devamı